Tevredenheid staat bij Quick-
Wanneer u toch onvrede voelt of een klacht heeft, hoor ik dit graag, zodat ik dit mee kan nemen ter verbetering van de zorg die ik aanbied. Ik vind het van belang om hierover in gesprek te gaan, zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.
Mocht u mij niet tijdig persoonlijk kunnen spreken, dan kunt u uw onvrede of klacht via onderstaand formulier naar mij mailen. Ik zal er binnen twee werkdagen op reageren en indien nodig plannen we een gesprek.
Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met
waarbij ik ben aangesloten. Dit kan via www.klachtenportaalzorg.nl.
Dit is een onafhankelijke partij die zoekt naar een passende oplossing voor zowel de zorgvrager als de zorgverlener.
(Velden met een * zijn verplicht.)
Iedere jeugdzorgwerker is geregistreerd in het Stichting Kwaliteitsregister Jeugd (SKJ). Wanneer een klacht gaat over het beroepsmatig handelen, dan kunt u daar terecht: www.skjeugd.nl